Darkmind`s voedingschema. Is het wat?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Darkmind`s voedingschema. Is het wat?

mijn voedings schema, maandag t/m vrijdag

7:00 - 1 sneetjes brood met kip filet. 1 glas yogho

10:15 - 250ml tot 500ml jus o`range. 3 sneetjes brood kipfitet.
    Een bakje kwark (kleine pauze)

12:45 - 5 à 6 plakken brood met o.a kipkerry, ham, leverpastij, salade.
    En 500ml jus o`range. bakje kwark of yoghurt. (grote pauze)

15:30 - 500ml jus o`range en een sultana en fruit. (ik kom dan uit school)

18:00 - avond eten, meestal aardappen groente en stuk vlees en fruit na.

20:00 - koffie en koek. (koffietijd)

( tussendoor drink ik meestal bij bijvoorkeur frisdrank. )

Voor het slapen neem ik ook nog naturel kwark.

Voor training - salade, vlees, yogho.

Tussen training door - 500ml t/m 1liter water.

Na training - iets met veel eiwitten en water.

Er zullen vast wel aanpassingen nodig zijn, in geval met mijn sterke
    stofwisseling. Wie kan mij helpen als ik vragen mag.

En wat ik zowel in het weekend moet eten..

Ik neem dat je weet dat zowiezo de yogho deruit gaat?
    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
      Ik neem dat je weet dat zowiezo de yogho deruit gaat?
      En de sultana, jus, pastij. Kwark voor het slapen gaan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Een sneetje brood in de ochtend is wel heeel erg weinig.
        Heb jij moeite met een brood ontbijt? Probeer dan eens havermout.

Comment

@ erikv

Waarom nou de yogho, het is zo lekker

@ GeneralIx

kwark voor het slapen gaan is toch goed? Omdat je lichaam groeit tijdens
          de rust, en tijdens je slaap krijg je niks binnen, dan is het toch verantwoord
          om toch die extra eiwitten in te nemen?

@ Braaaii

Excuses, daar moet staan 3 sneetjes brood

Comment

Ik denk dat general de kwark over het hoofd heeft gezien.
            Maar het moet dan wel magere kwark zijn he, maar dat snap je denk ik wel

en wat voor een soort brood neem je? geen wit mag ik hopen

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
              Ik denk dat general de kwark over het hoofd heeft gezien.
              Maar het moet dan wel magere kwark zijn he, maar dat snap je denk ik wel

en wat voor een soort brood neem je? geen wit mag ik hopen
              Eerlijk gezegt lust ik totaal geen bruin brood, wit is mijn smaak

Comment

ik lust oook geen bruin brood. Maar volkoren vind ik niet veel anders smaken dan wit hoor. Bruin en volkoren brood zijn 2 totaal andere soorten brood he.
                probeer maar eens volkoren brood en nee het zit niet vol pitjes zoals ik altijd dacht. ik haat pitjes in brood

Wit heb je naar mijn weten het minste aan, volkoren is het best.
                Bruin brood is vaak wit brood met een kleurtje. Als er volkorentarwemeel op de verpakking staat schijnt het wel echt bruin brood te zijn. ( heb ik ergens gelezen)

Comment

Sorry maar dit schema slaat echt nergens op. Als je in de voedingssectie ook maar een beetje had rondgekeken had je dat zelf ook al kunnen concluderen denk ik..
                  Iets 'niet lusten' is geen excuus, dan ga je maar zorgen dat je het wel gaat lusten!

Comment

Originally posted by Gauner View Post
                    Sorry maar dit schema slaat echt nergens op. Als je in de voedingssectie ook maar een beetje had rondgekeken had je dat zelf ook al kunnen concluderen denk ik..
                    Iets 'niet lusten' is geen excuus, dan ga je maar zorgen dat je het wel gaat lusten!
                    Doe jij eens relax man. En ja ja ja ik ga al volkoren eten.

Comment

Darkmind`s voedingschema. Is het wat?
                      -Antwoord - Nee

-Onderbouwing
                      1. Wat is je doel?
                      2. Wat is je kcal onderhoud?
                      3. Heb je de stickies gelezen, want er staat heel veel troep in je schema.

Mocht je problemen met brood hebben neem dan havermout of brinta. Veel voedzamer dan brood. Zoals anderen je al hebben verteld is volkoren brood beter om te hanteren. Bruin/Wit brood is tegenwoordig qua samenstelling bijna hetzelfde dus dit zegt niks of iets volkoren is of niet. Let dus goed op bij het kopen van brood.

Sultana's en Yogho's zijn niet aan te raden. Vullen niet en geven niet bepaald de beste voedingsstoffen. Mocht je denken om worsten als vlees te nemen...niet doen. Hou het bij paard, bizon, kip, kalkoen, koe. Geen varken ivm de hoeveelheid vetten.

Ik zou zeggen...begin even over nieuw

Comment

1. Ik wil graag bodybuilder worden.
                        2. wat bedoel je met kcal onderhoud?
                        3. ik heb de stickies al redelijk doorgenomen ja.

De rest gaat geen problemen worden, met volkoren en het vlees.

Comment

Je wilt meer spiermassa, dus moet je ook je behoefte weten.
                          als je behoefte 2500 kcal is bijvoorbeeld dan moet je 2700 a 3000 kcal om spiermassa te kweken en 2000 a 2300 als je wilt cutten ( bf verlagen)

Niet zomaar wat gaan eten en erop vertrouwen dat de kcal wel klopt.
                          Tis misschien nogal lastig aan het begin, met al die kcal tellen, maar het went wel.

Comment

Had de kwark inderdaad niet gezien, bedoelde dat hij erin moest. Zou inderdaad van de grond af weer beginnen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

7.00 Koolhydraten en snelle eiwitten (brinta/havermout + whey of gekookte eieren)
                              weg met die yogho

10.15 Jus d'orange is goed maar dan wel vers niet die conserveertroep uit pakjes, nog beter is om dit te vervangen door melk voor nog wat extra eiwitten
                              3 sneetjes brood met kip is goed maar wel bruin brood he!!!!
                              kwark kan je erbij doen maar zou ik voor het slapen gaan nemen

12.45 Kipkerry, ham,leverpastei eruit rotten vervangen door kalkoen kip of rosbief is minder vet en zitten veel eiwitten in
                              6 broodjes met vlees is voldoende eiwitten deyoghurt kan eruit daarnaast zou ik water drinken in plaats van de jus d'orange

15.30
                              Probeer hier ook goede voeding te eten en hou is op met die jus d'orange! bij het ontbijt of na het trainen kan je dit nemen niet de hele dag door hetzelfde geld voor fruit
                              beter eet je wat tonijn of andere vis zitten veel eiwitten en goede vetten in(tonijn zit geen vet in)

18.00
                              Aardappelen groente vlees is prima maar let erop dat het geen hamlappen ofzo zijn of speklappen
                              tartaar, biefstuk, kipfilet, vis zijn prima alternatieven
                              Ook zou ik na het eten als toetje iets van yoghurt nemen voor nog wat eiwitten

20:00 gotta be kidding me! koek is vol met verzadigd vet en suiker weg met die handel probeer eiwitten te eten
                              Koffie is voor de rest prima om je stofwisseling een beetje te versnellen

Probeer in plaats van frisdrank water te drinken(2/3 liter per dag)

uur voor de training langzaam verteerbare koolhydraten en eiwitten nemen
                              direct na de training snelle eiwitten en koolhydraten(whey + banaan oid)

Voor het slapen gaan naturel kwark is prima

als je je hieraan houdt kom je al een heel eind

probeer voor jezelf een schema te maken en post het op het forum zodat wij kunnen kijken of het een beetje goed is zet ook de hoeveelheden en voedingsstoffen per maaltijd erbij dit helpt goed bij het overzicht

gr Tim
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X